טבריה – השקעת נדל"ן טובה

למה כדאי לקנות דירה להשקעה בטבריה ?

העיר טבריה נחשבת לבירת הגליל , עיר עם כל השירותים והתשתיות הנדרשות בכל תחומי החיים לאזור כולו. עיר שקרובה להרבה מרכזי תעסוקה ,מפעלים וחברות מתקדמות שהעתיקו את פעילותם צפונה ואינה רחוקה מערי המרכז.

העיר טבריה , שהכנרת היא סמלה המובהק ,הפכה לאחת מערי התיירות המובילות בישראל . טבריה היא חלק חשוב ממסלול טיולם של תיירים רבים מהארץ ומהעולם. טבריה קרובה לטבע כמו גם לקברי צדיקים ואתרי מרפא ומתויירת כל השנה.

האטרקטיביות הנדל"נית של טבריה אינה חדשה. המשקיעים שגילו בשנים האחרונות את העיר והאפשרויות הגלומות בה, לצד ביקוש ציבורי רב, הפכו את טבריה ליעד מועדף ומבוקש. כתוצאה מכך החלה העיר בתהליך פיתוח מואץ, מה שהביא לקפיצה חסרת תקדים של מחירי הדירות בעיר – 35% בשנים האחרונות.

על פי נתוני המשרד לפיתוח הנגב והגליל 58% מתוך ערי הגליל מתאפיינות בהיצע רחב מאוד של יחידות זמינות למכירה מיד שנייה. למרביתן אין כלל היצע של דירות חדשות למכירה, עקב הבנייה המועטה. בין הערים שבהן קיים היצע שכזה בולטת טבריה, שחווה לאחרונה פעילות נדל"נית ערה לאחר שנים רבות שבמהלכן שוק הנדל"ן נותר קפוא, ואף צוינה בסקירת הנדל"ן האחרונה שהוציא משרד האוצר כעיר היחידה שבה שוק הנדל"ן אינו חווה כיום האטה.

לאחר כעשר שנים של ביקוש נמוך מאוד לדירות בטבריה, חלה עלייה בביקוש למגורים בעיר בשנים האחרונות .
נראה כי אחת הסיבות לעלייה בביקוש לדירות חדשות ולהשכרת דירות בטבריה היא תכנית 'מיקוד מאמץ' של משרד השיכון והבינוי, אשר במסגרתה יושקעו מיליוני שקלים בעשר ערים ישראליות, ביניהן טבריה.
תכנית הפיתוח צפויה להעלות את מחירי הדירות בעיר.

כמו כן למשפחות רבות ממרכז הארץ , ובמיוחד מהקהילות הדתיות , התברר שבשל יוקר הדיור ומחסור בדירות , עדיף להם לעבור צפונה לטבריה.

בטבריה עילית, נרכשו בשנתיים האחרונות למעלה מ-300 דירות ע"י בני הציבור החרדי, כאשר חלק גדול מהדירות הנרכשות, נרכשו ע"י חסידי קרלין, באזור בו קיימים תלמודי תורה, 'חדרים' ובית יעקב לכל החוגים . הסיבה לבחירה בטבריה היא כי המדובר בעיר מפותחת שכבר קיימת. עיר בה מתגורר כבר כיום ציבור חרדי ודתי, והיא מכילה את כל התשתיות הנדרשות, הן מבחינה עירונית והן מבחינת צרכי חינוך ודת.

השקעה ברכישת דירה בעיר טבריה הינה רכישה נבונה וכדאית . הן כדירת נופש והן כדירת מגורים . זה הזמן לרכישה , מחירי הדירות במגמת עליה , יש ביקוש למגורים בטבריה בכל רמות המחירים ומכל המגזרים וחשוב לבחור את האזור הנכון שיביא לך את התשואה באופן שוטף לטווח ארוך ולא רק כציפייה למימוש הבטחת ההשקעה.

תפריט נגישות